1 Ağustos 2012 Çarşamba

Ikizlerin Dogum Günü Hazırlığı


Önümüzdeki pazar geçen sene 05 Agustos'da dünyaya gelen kuzen cocuklarım - ikizler- Bade ve Buse'nin 1nci yaş günleri kutlanacak.

Hummalı bir çalışma var evde !

Kuzenlerim Istanbul'da yaşadıklarından ve ben de mümkün olduğunca az uçak yolculuğu yapmaya çalıştığımdan o günde birlikte olamayacağız. Biraz özür mahiyetinde daha çok da onları mutlu etmek adına onlar için güzel sürprizlerim var :)

Pazartesi akşamı Lal ile birlikte kurabiyeleri pişirdik...
Süsleme işini Lal im yapacaktı ama babasıyla babaanne ziyaretine gittiler Denizli'ye. Bu yuzden dün gece 2 ye kadar süslemeleri yaptım. Bana cok sevgili modelleme hocam Hilal Bayman eşlik etti, sağolsun!
Süsleme öncesi kızların partide giyecekleri kıyafetlerin fotoğraflarını istemiştim kuzenimden. Böylelikle konsepti belirledim ve onun üzerinde çalıştık.

Bu akşam ise paketleme işlerini yapacağım.
Yarın kutulara yerleştirme...
Cuma günü de teyzeme teslim ederek sağ salim Istanbul'a ulaştırmasını diliyor olacağım :)

Resimleri elbette doğum günü sonrası yayınlayacağım. Izlemeye devam edin :)

Ne dersiniz, yokluğumu affettirebilir miyim kuzenlere?



1 yorum:

  1. kuzen hepsiii sahane olmuss
    cok ozel cok degerlii
    eline koluna aklina yuregine saglik
    bitanesiin

    YanıtlaSil